tiistai 10. kesäkuuta 2014

Kesäloma ja uusia heppoja

Moikka kaikille!

Tämä blogiin kirjoitus nyt ei oikein luonnistu ja ei ole oikein kiinnostustakaan. Arvontaa ei siis nyt ole tulossa, vaikka niin lupasin. Olen pahoillani!
En ole kummiskaan tätä harrastusta lopettamassa, vaan harrastan vielä ihan aktiivisesti, mutta blogin puolelle en oikein jaksa nykyään enää mitään infota.

Yritän ottaa itseäni nyt niskasta kiinni ja kirjoitella tänne, kun kesälomakin on alkanut. En ole mitään hirveän erikoista tehnyt paitsi treenannut otsa hiessä Kht Eclipsen & Kht Caribianin kisoihin. Jotka on siis jo tulevana viikonloppuna 15.6. Jännittää jo nyt ihan hirveästi, mutta pääasiallisesti olen menossa "hengaus" fiiliksellä sinne, koska sinne tulee paljon tuttuja.

Omat kisatkin pidän 29.6 ja ne on jo suuressa suunnittelu vaiheessa. Kisoissa on siis koulu- ja estemestaruudet. Luokkia on yhteensä neljä ja suuren sählingin jälkeen on jo osallistujia kasaantunut todella paljon. Olen todella iloinen, mutta samalla hämmentynyt. :D
Kisailmoituksen löytää skh-foorumilta.

Tallilta on lähtenyt Joeyn tekemä rrp.o High Caliber josta viime postauksesta jo mainitsin, mutta se ei mennyt Marjamille vaan serkulleni Lillille. Ori oli yksinkertaisesti liian pieni minulle.
Uusia heppoja olisi nyt näillä näkymin tulossa kaksi;

 Englannin täysiverinen. o. - ?


PRE. o. - Castiel

Eli ensimmäisenä olisi Neaalta valmistunut tilari. Rotuna on siis englannin täysiverinen ja sukupuoli olisi ori. Nimeä ei siis tällä herralla vielä ole, mutta eiköhän sekin sitten selviä, kun on päässyt tänne kotiin asti. (:

Seuraavana olisi Kht Creotto tallista tuleva Pura Raza Espanola Castiel. Orissa oli sitä jotakin, kun näin sen olevan myynnissä ja loppuen lopuksi kärsivällisyyteni loppui ja tarjosin Cas'ista. Näillä näkymin tämä herra on siis tulossa tänne tallille, mutta se ei ole vielä 100% varmuudella.

Itsellä olisi nyt kaksi heppaa, jotka pitäisi saada valmiiksi myyntiin. Mutta minut tietäen ne valmistuvat vasta joskus puolen vuoden päästä. :D Mutta jos tuo oma hoito-/ratsuheppa saisi vähän vikkelyyttä sormiin, kun kyllä tuokin maksaa.
Eli tosiaan olen saanut vähänaika sitten vakituisen ratsun-/hoitohevosen itselleni ja minulla on ollut sen kanssa kiireitä ja olen päivitellyt minun lifestyle blogia tämän blogin sijasta.

Sen blogin löytää täältä: --> http://areyoualwaysbemyfriend.blogspot.fi/

Eli siellä olen ihan aktiivinen ja kirjoittelen sinne aina, kun jotain kirjoitettavaa on, mutta tämä blogi on tosiaan jäänyt tuon blogin vierellä taka-alalle.

Mutta siis luultavammin seuraava postaus tulisi noiden Essin ja Sohvin kisojen jälkeen. Aiheena tietenkin ne kisat + sitten jos nuo uudet hepatkin on jo päässyt tänne uuteen kotiin, niin niistäkin sitten jotain pientä vielä.

Siihen asti moro! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti